Färdlektyr

Shit, nu är jag verkligen superpeppad inför morgondagens stora resa. Har nog inte haft resfeber sedan barnsben, men faktum är att fjärilarna i magen har varit mina ständiga följeslagare i snart en veckas tid.

Förutom pappa och hans fru, följer också min nya kamera med till USA. Så förhoppningsvis lägger jag upp en del bilder när jag kommer hem.

Till flygtrippen har jag laddat upp med en rad kontroversiella böcker - ja, för den amerikanska tullen i alla fall. Förutom Leni Riefenstahl-biografin Filmskapande i Tredje rikets tjänst har jag även Andrej Platonovs Grundgropen, en berättelse om Stalins hårda 1930-tal. Så utåt sett kan jag ju tyckas vara osunt fascinerad av totalitära system, men troligtvis går väl insläppet till USA vägen ändå.

Okidoki, amigos. So long & see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0