Stilistik A

Alltså, det känns ju rätt lågt att hacka på ett redan rejält söndermobbat skrattobjekt - snacka om att slå in dörrar som sedan evigheters evighet är nednötta till småpartiklar. Men är inte Linda Rosings blogg rätt sjuk? Jag gillar visserligen hennes roll som white trash-mamma till alla vilsna Svenne Banan-brudar runtom i landet, men tar å det grövsta avstånd från att skriva "Morgon stund har guld i mun" samt lägga upp en bild på sig själv i studentklänning och lägga dit rubriken "Jag 16 år...". FÖRLÅT MIG, jag spyr egentligen mycket hellre min galla över typ Colin Nutley, som ju faktiskt har stulit sex miljoner kronor av svenskarnas gemensamma skattepengar. Men så är det ibland, vid vissa tillfällen kan man bara inte blunda för saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0