USA-resan - del 2

Här kommer bilderna som hör till mitt förra inlägg, alltså från den första sightseeing-dagen på Manhattan.

Just nu hänger jag hemma hos Lydia i Williamsburg, Brooklyn. Efter en minst sagt turbulent resa från min bas i New Jersey till New York, som gick via två taxibilar och en flygbuss, möttes vi till slut upp vid niotiden i går. Ett trevligt restaurangbesök och en hemmafest senare kände jag mig alldeles makalöst bra.

NU: shoppande, fikande och kanske en gratis-Regina Spector-konsert.


Kommentarer
Postat av: micke

fan va najs martin!
första bilden där ser ut som sverige. resten ser ut som usa...
det verkar vara helt underbart! bara tanken på en hemmafest i new york får mig att skita ner mig.

2008-04-20 @ 11:50:32
Postat av: michelle

LOVELY!! men sverige saknar dig!

2008-04-20 @ 17:39:47
URL: http://www.michellehammenfeldt.com
Postat av: Jonas

Fina bilder! Jag föreställer mig dig som en ung intellektuell författare, influgen från den gamla världen för att söka lyckan i New Yorks bohemkvarter.

Hoppas att vistelsen blir storslagen.

2008-04-20 @ 17:52:24
URL: http://jagochminmac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0