Gula febern

Högt och lågt, allt i en salig blandning. Sådan är jag. Sådant är mitt internetkrypin. Antingen så älskar man mig eller så ses jag som ett tvättäkta avskum av min omgivning. Aldrig något däremellan. ALDRIG NÅGONSIN.

Nåväl. Som ett led i en noga kalkylerad nivellering av prettoinnehållet på bloggen vill jag hemskt gärna dela med mig av en bild på dagens lunchmål. Djupfryst är knappast chockerande i sig, men jag hade verkligen svårt att hålla mig för skratt när jag noterade att även Findus hakar på OS-tåget och gör sitt bästa för att rida på Kinahysterin.

BONUSGARV:

1. "Begränsat antal" - Haha, stor chans att man skulle känna ett större välbefinnande när man äter den här sörjan, med vetskapen om att man är unik. Visst, det är ju liksom en själv + X tusen knegare och snåla pensionärer som trycker i sig "Pekingmålet" dagligen. Man är knappast speciell eller lyckligt lottad.

2. "Det viktigaste är inte att vinna utan att äta gott" - Tillåt mig att säga emot. Det är knappast mer angeläget att äta det här näringsbefriade frysfabrikatet än att exempelvis göra en brytning i en korpenmatch fotboll. Snacka om att ha missförstått det här med njutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0