Göteborg i mitt hjärta

YES! Nu är det klart: helgen om knappt två veckor bär det av till Göteborg för häng med astronaut-Flavio. Komponenter som rusdrycker, tobak, men också konst, film, litteratur och musik kommer att forma umgänget under dessa tre dagar, skulle jag tro. Dessutom har min käre vän precis kommit igång med en ny och häftig klubb, Vision Vision Warp Technician, så förutsättningarna för kvalitetstid är skenbart goda. Nu ska jag bara få tag på en satans SJ-biljett till överkomligt pris.

(Euforin bör ses i skenet av jag inte har semester alls i sommar och därför får något av en adrenalinchock, eller glädjefnatt, vid allt som markant skiljer sig från så kallad "vardagslunk").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0