Hysteriska tider

De senaste dagarna har varit späckade, därför har jag inte heller hunnit med några nya blogginlägg. Sjukt vad sommaren aktiverar en som social varelse.

I går betades Sex and the City-filmen av. Vet inte riktigt vad jag hade trott på förhand, men jag mindes faktiskt inte tv-serien som så här risig. Skämten var riktigt plumpa, shoppinghetsen värre än någonsin innan och brudhysterin i biosalongen – ja, ofattbar. Sent omsider måste jag dock inflika att filmen repade sig något, så sammantaget var den inte usel, utan bara tunn.

Onsdagskvällen tillbringades på nya stamhaket, Sjätte tunnan i Gamla stan. Kvällen var lugn, men ett krus mjöd och en Paulaner-öl hanns i alla fall med innan den tidiga hemfärden.

Det tar emot att hålla på länka till sånt här, lite narcissistiskt i överkant liksom. Men det är faktiskt ett rätt roligt klipp. Kolla in reportaget från släppet av årets sommarpratare, cirka 22 minuter in i Rapport-sändningen.

NU: laddar inför Köpenhamnsorgier och ”jobbar”. Och, tänka sig, kanske kommer det till och med upp bilder från helgen i den danska huvudstaden, i början av nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite http://www.youtube.com/watch?v=9UNCVH4Rau4 över det där va!

2008-06-13 @ 16:09:28
URL: http://angelyouth.blogg.se/
Postat av: Martin

faktiskt lite! du är för övrigt inte heller den första som gör den kopplingen, hehe.

2008-06-16 @ 11:00:55
URL: http://metaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0