Köpenhamn-resan - del 1

Nyss hemkommen från Köpenhamn kan jag inte annat än konstatera att Aller-festen var bland det sjukaste någonsin. PÅ RIKTIGT. En gigantisk mässlokal, 1700 medarbetare från hela Norden, serveringspersonal, utklädd till clowner, orcher och freaks, samt gratis mat och alkohol under hela kvällen. Ja, galet är bara förnamnet. Om jag nu skulle jämföra spektaklet med en film skulle det tveklöst bli klassikern Brakfesten.

Bilderna nedan är blott axplock. Eftersom jag inte vågade ta med mig kameran, utan fotade med mobilen, är kvaliteten inte helt hundraprocentig. I morgon lägger jag upp picz från lördagen och söndagen (arty stadsvyer och snapshots från erotikmuseet utlovas).


Kommentarer
Postat av: micke

vil du danse?

2008-06-15 @ 23:01:56
Postat av: Andreas

HAHA. Helt sjukt.

2008-06-16 @ 17:00:35
URL: http://denfemtebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0