Du sköna nya värld

Mat-Tina vann Let's Dance! Måste väl betraktas som rättvist, speciellt med tanke på att hon har varit något av en solklar favorit under nästan hela säsongen. Men jag fattade ändå oväntat mycket tycke för speedwaykungen Tony på slutet. Det skulle utan tvivel ha varit någon typ av kupp ifall han hade kammat hem titeln - och sådana kan man som bekant ALDRIG få för mycket av (kupper alltså). Intressant med årets final var, i mitt tycke i alla fall, de båda proffsdansarnas sjukligt enerverande hurtighet och spexande. Blä, sådana där äckligt inställsamma typer framför kameran.

K köpte ett Nintendo Wii i dag och är redan i full gång med att spela sitt gamla favvospel Zelda. Det är så häftiga kontroller till den här spelkonsolen. En helt banbrytande teknologi, liksom. Framtiden är här.

Nu tar jag mig en redig klunk till av Viking Line-ölen och somnar väl troligtvis in alldeles strax. Inte av berusning, utan främst av trötthet, kanske jag ska understryka. I morgon är det innebandymatch och middag hos MIchelle, med vin till (sic!), som gäller. Allt det ser jag väldigt mycket fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0