Blomstrande relationer

Vilken helg, må jag säga. Har för en gångs skull lyckats maximera solvistelsen, i stället för att slappa hemma framför tv:n. I går träffade jag far och hans fru, promenerade på Djurgården och drack öl, med schnitzel till, på Café Piastowska. Sedan mötte jag upp med K för att gå på bio och se Iron man. Superhjältefilmen var kanske lite under förväntan, men samtidigt blir det aldrig helt fel när Robert Downey Jr och Jeff Bridges bjuder på kravlöst sprakande underhållning.

I dag stack jag, mor min, och brorsan på promenad i Bromma-hoodsen. Skratt, lite tårar och pizzafrossande bockades av under de tre familjetimmarna.


Kommentarer
Postat av: K

din bror är en verklig mini-martin. om det inte vore för att han är så kort skulle man kunna tro att ni var tvillingar. enäggs alltså.

2008-05-11 @ 23:45:31
Postat av: Anonym

härligt! men varför dessa tårar?

2008-05-12 @ 19:34:39
Postat av: martin

vi skulle köpa spindelmannen-godis till min lillebror, på vägen hem, men affären hade tyvärr stängt för dagen. därav tårarna (inte mina alltså)!

2008-05-12 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0