Sommaren i city '08

Full av intryck, full av glädje: så kan man nog bäst beskriva min nuvarande sinnesstämning.

På fredagen, efter jobbet, stack jag och Jonas till Debaser Slussens uteservering för att möta upp med Micke. Efter tre öl och några cig vandrade vi sedan några kvarter upp och hamnade på Stortorget där vi bestämde oss för att dinera på turistrestaurang. Sjötunga för de andra, acceptabel snålpasta för undertecknad. Resterande del av kvällen tillbringades med mjöd och medeltidsromantik på softa lajvarsyltan Sjätte tunnan. Sällskapet växte och rollspelsskämten haglade som aldrig förr (har de ens gjort det någonsin innan för min del?).

I dag har jag hängt på stan med K, som för övrigt också var med i går. Mycket trevligt, må jag säga.



Det här är för övrigt en rätt rolig parodi på No Country for Old Men, lågbudgethomoklippet No Country for Gay Old Men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0