Festligheter genom åren (i urval)

Efter att ha sett Andreas blottande drag, att lägga upp bilder från förr på sin blogg, har jag blivit inspirerad att göra samma sak på mitt anspråkslösa krypin. Häromdagen gick jag igenom alla fotomappar på datorn, för att sedan bränna ner grejerna på cd-r-skivor. Här är några axplock ur skörden.

Obs! Bara festbilder!

2003

En ung Dylan, haha.



2006

Efter att ha varit på Carmen hamnade jag och Michelle på efterfest vid Fridhemsplan. Där lyssnade vi på underbara The Hurting med Tears for Fears och kollade på japansk goreskräck.



Jag och Micke var på fest hemma hos hans systers kompis. Efter det hängde vi på stan.



Utgång på g!



Spyan!



2007

På Marie Laveau hittade jag, Maria och Michelle en ny vän!



Konstfackfest på Färgfabriken!



Vid ett annat tillfälle, på sommaren, fick Micke skjuts genom huvudstadens gator.


Kommentarer
Postat av: K-Par

Jag ÄLSKAR bilden med Micke i vagnen. Han ser ut som en kung och du och Michelle hans frivilliga följe. Glada, nöjda och lojala kör ni honom varthelst han önskar. Mina föräldrar läser förresten din blogg nu. Dom gillar't! Puss och kram.

2008-09-23 @ 07:40:01
Postat av: Martin

Så passande då, för Micke är ju något av en kung för mig! Och faktum är att vi faktiskt skjutsade runt honom en bra bit genom Söders gator.



Läskigt, men kul att dina föräldrar läser bloggen! Tankar om självcensur och "måste jag hylla Bittes och Anders dotter i varje inlägg?" kommer genast som ett brev på posten.

2008-09-23 @ 17:39:35
URL: http://metaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0