Lågt lufttryck + sarkasm = internethat?

Helvete, jag blir så snurrig av skiftningar i väderleken. Känner mig helt fantastiskt groggy. Hur blir det då när jag blir gammal och också dras med typ reumatism och annat otyg?

För att liva upp lite (mig själv?) vill jag dela med mig av en bild som jag hittade på nätet i förra veckan.

Malou von Sivers, denna otroliga tv-personlighet. Absolut ingen som jag känner eller någonsin har talat med tycker att hon är annat än ett stort skämt. Men ändå drar hennes program respektingivande mängder tittare, år efter år. Så kontentan är väl att kärringmaffian absolut inte ska underskattas. Och det bästa? Jo, måndagen den 15 sätter en ny säsong av förmiddagsmagasinet Efter tio igång. Då blir dags för en ännu en kavalkad sarkastiska skrattsalvor på jobbet.


Kommentarer
Postat av: K

Vilka är kärringmaffian?

2008-09-09 @ 10:29:50
Postat av: Martin

Alla 50+-kvinnor som dyrkar Malou och hennes "innerlighet".

2008-09-09 @ 14:30:35
URL: http://metaliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker att bilden var skitsöt. Alldeles...pillimarisk.

2008-09-10 @ 17:03:17
URL: http://angelyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0