USA: flygresan och dag 1 i San Francisco

Okej, vänner. Here we go.

Flygresan till San Francisco, via München, gick bra. Efter sammanlagt 15 timmar i luften var dock både jag och Michelle rätt möra i kropp och sinne.

Nu har jag varit i den kulliga staden i tre dagar. Och träffat min lilla Kajsa igen!

FLYGRESAN


Michelle låg i på planet för att komma över flygräddslan.


Jag tog ut segern i förskott genom att göra v-tecknet.


En asrolig dataanimerad kille visade hur man kan hålla kroppen i trim på
planet.

DAG 1


I de gamla hippiekvarteren Haight-Ashbury, nära vårt hem, hittade jag en
avklippt dread på gatan.




Michelle och Stina, som har varit på utbyte i San Fran under hösten.


Klassisk vy.


Så här glad blev Kajsa när vi sågs igen!


Själv kände mig lite skygg och drack stora mängder kaffe.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Flög ni med Lufthansa, tro? De introducerade nämligen mig för den asroliga och datoranimerade gubben under resan till New York förra året.

2009-01-05 @ 13:34:22
URL: http://denfemtebloggen.blogspot.com
Postat av: Martin

Korrekt, unge herr Häggström! Den där gubben var faktiskt hysteriskt rolig.

2009-01-06 @ 03:13:50
URL: http://metaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0