Unga syskon = softande pensionär

Det är så spännande, för när som helst, kan vara i detta nu eller om max en vecka, kommer jag att få ytterligare ett syson. Jag, som fram till 18 års ålder var ett bortskämt ensambarn, fick först min älskade lillebror Cesar (han och jag har samma mor) 2002 och inväntar nu Filip, en liten skojare som pappas fru Iwona har burit runt på i över nio månaders tid.

Tänk, när jag är gammal gubbe kommer dessa ungtuppar kunna serva mig 24-7! Värsta dealen, det bockar och bugar jag för ödmjukt, med vigören alltjämt i behåll.

Länge leve den nya generationen och länge leve den mänskliga fortplantningsförmågan (inte alltid, men nu i alla fall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0