Lille Buddha

Hur mycket får och bör man, enligt sunt förnuft, blotta sina nära och kära på www? Eftersom mina två lillebröder inte är större än en Skogaholmslimpa respektive en mindre vägkon har jag mitt på det torra till dags dato. Att min far sedan inte heller kan mer än att sätta på och stänga av en dator försvårar inte heller direkt mitt fräcka förhållningssätt till denna integritetsfråga. Och mor, ja hon förlåter mig säkert, så som bara en mor kan. Men jag antar väl att det hela slutar med att jag blir stämd på gamla dagar och dör i rännstenen, märkt av pengaskulder och skam över min ungdoms (?) iver att locka läsare till bloggen.

Men vafan, den dagen, den sorgen, som jag brukar säga. Här är några nytagna bilder på den rebelliske minstingen Fille. Två frågor dock: 1. Varför ser han, på en och samma gång, nyfödd och gammal som gatan ut? 2. Tycks han inte ha något, eh, asiatiska ansiktsdrag? Skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0