Härligt värre

Nyss hemkommen från fredagens middag och rödvinsdrickande med far och hans fru, förmiddagens innebandymatch (tredje raka 3-6 förlusten!) och barnpassande på Moderna-restaurangen, känner jag bara för att softa i min trygga boning i kväll.

Dipset rullar på i cd-spelaren och snart ska jag ta igen lite tidningsläsande samt plöja igenom senaste numret av Språktidningen. Och om några timmar, klockan 20.00 närmare bestämt, är det dags för seriestart för Stjärnor på is! Haha, jag älskar den typen av sunkiga program, med ett gäng dalande kändisar som desperat ser sin chans att bli respekterade på nytt – det tragiska och patetiska är helt klart en underhållning som heter duga. Självklart håller jag tummarna för att produktionen håller Let's dance-klass. 

Här är några bilder från träffen med lillebror och mor på Skeppsholmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0