Reseplaneraren

Fan, jag kanske skulle ta och skaffa en sån där Twitter-blogg i stället, med tanke på mina korta inlägg på senare tid. I det här formatet ser textmängderna så futtiga ut. Och jag vill ju ha stort, stort som i USA-stort liksom. Maffigt over the top. Ja, ni hajar poängen antar jag.

Hur som. Micke är som tidigare konstaterat i bloggen på plats i Seattle. Det är fantastiskt att ha en nära vän på besök, och lite märkligt också (två olika världar som kolliderar).

I dag hittade vi en relativt billig hyrbil som vi tänkte lägga vantarna på under några dagar under den kommande veckan.

Så här ser schemat ut till dags dato: På söndag drar jag, Micke och Kajsa till Snoqualmie-regionen där allas vår favvoserie Twin Peaks spelades in på sammanlagt tre olika orter. Ojoj, vi är så uppspelta, det kommer bli mäktigt. Sedan vänder vi tillbaka till Seattle för att dumpa pluggisen Kajsa i stan. På måndagen åker jag och min broder/vän på en liten rundresa i the Pacific Northwest. Hållpunkter blir bland annat Oregon, staten som ligger nedanför Washington, och dess metropol Portland samt långsträckor i Washingtons öken, på andra sidan bergen, som är något av vilt redneck land. Kan bli spännande! Sammanlagt tänkte vi oss ett bilande i fem dagar.

Håll i hatten, för det tänkte nämligen jag göra (i mina nya och coola western- och skoggshuggarskjortor)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0