Nya uppdrag i SF

Nu är jag återigen på plats i San Francisco, ganska exakt fyra månader efter tvåveckorsvistelsen kring årsskiftet. Lustigt nog är vädret knappast bättre, men staden alltjämt lika fantastisk som jag mindes den. På torsdag är det slut på det roliga. Då flyger jag hem till Sverige och landar på Arlanda på eftermiddagen den 8 maj.

Innan dess ska jag dock passa på och njuta av att hänga i SF med min gamle Vivo-polare (och mer än det förstås) William. Lägenheten som han bor i ligger centralt i staden, i de pulserande latinokvarteren som kallas för The Mission.

Okej, nu kör jag.





 


Kommentarer
Postat av: K

Fint! Kan du komma tillbaka och vårda mig nu?

2009-05-03 @ 06:09:05
Postat av: michelle

jag blir alldeles gråtmild av att se de där bilderna

jag minns och blir varm

2009-05-03 @ 22:08:55
Postat av: Martin

"Det pirrar liksom i hela kroppen"

2009-05-04 @ 02:55:05
URL: http://www.metaliv.blogg,se
Postat av: Andreas

Jag gillar den där bilden på dig. Spara den.

2009-05-22 @ 11:10:12
URL: http://twitter.com/ringodeathstarr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0