Jimmy's back in the building

Jimmy Fallon är SNL-mannen som sedan början av mars leder det nya Late NightConan O'Briens gamla NBC-slot. Jag kollade på några av de första veckornas program och måste medge att jag knappast var imponerad av det jag såg. Taskigt självförtroende i agerandet samt ett enerverande nervöst idolfnittrande i intervjusituationerna fick mig att förbanna nykomlingen. Men tänka sig att Fallon faktiskt har höjt sig otroligt mycket sedan de första stapplande stegen. Nu känns han faktiskt rätt klockren i rollen som programledare för de sena talkshowsändningarna. Större delen av de senaste dagarna har jag faktiskt ägnat åt att ta igen missade Late Night with Jimmy Fallon-program på Hulu.com (förresten, kommer en liknande, fantastisk sajt någonsin se dagens ljus i Sverige?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0