Insomnia

Okidoki, här kommer det första inlägget efter den härliga USA-vistelsen. Känner mig fortfarande lite outsövd efter flygresan. Fick faktiskt inte en endaste blund den natten, trots att jag hade tre säten för mig själv. Funkade inte tidsmässigt, helt enkelt. Massiva mängder sovtabletter - där har jag en lärdom inför nästa färd över Atlanten (och till andra avlägsna hörn för den delen). Värst var nog ändå förvirringen i söndags, när jag vaknade upp runt 23.30, efter drygt två timmars sömn, och inte visste var jag var och förnimmade grav ångest i kombination med febriga drömmar. Ush, ush.

På sätt och vis kändes det skönt att komma tillbaka till jobbet, för att få struktur på vardagen. Baksmällan efter magiska resor kan annars bli hänsynslös. Nu är jag väl inne i ekorrhjulet igen, fast med skillnaden att jag helt säkert vet att jag vill komma tillbaka till USA, för längre häng, inom max ett år. Så kneget är okej, har man något att jobba för blir det ju genast lite lättare, och så gillar jag ju mitt arbete också.

Den här veckan är ultimat för en mjukstart: tidig hemgång i dag och ledighet fram till måndag. Om två timmar sticker jag iväg på förfest till Michelle, sedan går vi ut och "firar" valborg på någon soft klubb. Länge leve våren och mina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0