USA-resan - del 4

Ja, jag vet. Det här bloggandet börjar ju faktiskt gå till överdrift. Jag är ju trots allt på semester. Men när jag inte är iväg på äventyr i storstaden och dess omnejder har jag inte så mycket annat att göra än att interneta. Och så åker vi också bort, tidigt i morgon bitti, på en tvådagarstur till Niagarafallen. Så nu kan det faktiskt komma att dröja ett tag innan jag på nytt avlägger rapport till er, mina svenska vänner.

Tidigare i dag var sällskapet iväg på en mycket soft bilresa till Atlantkusten. På halvön Sandy Hooks fick vi uppleva magnifika vyer och se en gammal flottbas, som bland annat användes under andra världskriget, på nära håll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Trevlig posering med kanonen. Mer sånt!

Men fan, du verkar ju ha det skitbra. Ser fram emot historier när du kommer hem!

2008-04-22 @ 09:26:29
URL: http://angelyouth.blogg.se
Postat av: martin

fler kanon- och vapenbilder, alltsa?! jag arbetar hela tiden med att forfina fotoposerna. kanske nar jag fullandning innan resans slut...

2008-04-24 @ 15:51:58
URL: http://metaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0