USA: dag 4 och 5 i San Francisco

Tiden går så snabbt, precis så som det bör vara när man är på äventyr utomlands.

I går var jag och Michelle på vandring längs med Clement St., där de asiatiska affärerna och restaurangerna trängs tätt intill varandra. Sedan gick vi på en fantastisk hiphop-klubb i närheten av hemmet på Lyon St. Jag blev skittajt kompis med ett gift gaypar och började smida nyårsplaner med min resekompanjon. Älska livet.

Och så har jag upptäckt en så himla bra r'n'b-artist! Jazmine Sullivan heter hon, är 21 år gammal, bor i i Philadelphia och släppte tidigare i höstas sin debut, Fearless. Platsar lätt på årets topplista.

DAG 4


Väldigt sen och god brunch på stan.


Kickboxningslokal där små asiatiska barn tränade frenetiskt. Vågade dock
inte fota dem.


Hiphop-klubb på Underground SF. Borde, med facit i hand, tagit gruppbild
med mina nya gayvänner!

DAG 5


Frukost i Golden Gate Park tidigare i förmiddags.


Utsikten från trappan på föregående bild. Bra, då vet ni.


Efter lite shoppande klättrade vi upp till toppen av berget i Buena Vista Park.


Bonusbild! Huset där vi hyr en lägenhet på bottenplanet.

SENARE TILLÄGG:


Rattade in en USA-baserad kinesisk kanal på tv:n. Var bara tvungen att fota
den här nyhetsuppläsaren.


Michelle och Kakan var med på gayklubb i Castro.


Svettigt på dansgolvet.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag älskar dina strumpor, Martin.

2009-01-05 @ 13:31:46
URL: http://denfemtebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0