Dancing with the stars

Den är rolig, den här trenden att förena klubbkultur med dans och idrott. Jag kan på rak arm komma på tre sällskap, varav två involverar bekanta, som kör den här grejen: Indiegympan, Dom Dugliga och personliga favoriten Discogympan.

Själv gillar jag verkligen att släppa loss när jag är ute, men har ihärdigt avböjt regelbunden träningsmedverkan. För mig handlar det just om det här obefläckat spontana, en bit bort från sportens mekaniska form. Annars får jag ångest. Men det handlar nog å andra sidan mer om mina traumatiska minnen från dansinslagen på idrottstimmarna i skolan, för atletisk verksamhet har jag ju pysslat med en hel del genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0