Förskönad verklighet

För omkring en månad sedan var jag och Michelle på en fest som arrangerades av Nöjesguiden. Bara några få dagar därpå såg jag, på Facebook, att jag hade fångats på bild av en vimmelfotograf som hade cirkulerat i lokalen. Det rörde sig inte om någon helbild direkt, men ändå en liten goding att visa upp med stolthet för barnbarnen om X antal år (jodå, jag vet att jag ser ut som en förhistorisk människovarelse, redo att klubba ner någon i personalen för ännu en gratis Smirnoff ice).



Hur som helst så blev jag road när jag såg exakt samma foto i det senaste numret av blaskan. Haha, jag har blivit bortredigerad! Så här gick kanske samtalet på redaktionen: "Petronella, du MÅSTE lära dig det här med bildsinne, det här är kommersiell tidning där vi bara tar med snygga och coola människor. Klipp bort killen till vänster. Gör om och gör rätt".

Men vad vet jag, jag kan ju bara spekulera.


Kommentarer
Postat av: micke

LOL!

du skulle haft luvan på...

2008-11-15 @ 17:01:23
Postat av: maria

Vet inte om det är någon tröst, men kvinnan till höger blev ju också brutalt bortklippt.

2008-11-19 @ 17:40:56
URL: http://rulesbymaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0