Som en tomte

På förmiddagen den 4 januari landar så äntligen lilla, lilla jag i Seattle. Eftersom det rör sig om ett längre besök i den nordvästamerikanska staden är frågan inte OM, utan NÄR jag skaffar det där rediga indieskägget.

Alltså jag har också lyssnat väldigt mycket på Band of Horses, Grand Archives och Fleet Foxes under sommaren och hösten samt odlat en hel del fjun till och från (det mesta rakades dock bort i september). Flanellskjortan köpte jag för ett tag sedan. Så visst borde jag stå näst på tur efter herrarna nedan?


Ben Bridwell, Band of Horses.


Matt Brooke, Grand Archives.


Robin Pecknold, Fleet Foxes.

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Här i Brooklyn kallar vi dessa män för jesuskarlarna.

Mina vänner älskar det medans jag säger nej, tack. Fast å andra sidan har dessa karlar långt hår tillsammans med skägget för att få fram jesuslooken.

Om du gör det så håll dig till skägget, strunta i den långa manen. plz.

2008-11-17 @ 23:36:02
Postat av: Martin

Haha, det där med håret har nog aldrig varit aktuellt för min del. Men att bli jämförd med Jesus är ju i och för sig inte fy skam. Hmmm. Jag återkommer i ärendet.

2008-11-18 @ 18:48:28
URL: http://metaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kör Grand Archives-stilen, inklusive keps. Jag tror inte att du funkar som jesus. En bonus är att skägget skyddar mot regn och blåst, något som förekommer en hel del i Seattle under vintern. Det ska bli spännande att se hur det går. Lycka till!

2008-11-19 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0