Jag har en dröm och tusen tankar som tynger min hjärna

Just nu råder total idétorka i min bloggkreativa del av hjärnan. Tankarna befinner sig kort och gott på helt annat håll. Jag börjar alltmer tänka på den kommande USA-resan, på alla de praktiska saker som måste fixas innan dess och på ekonomiska kalkyler (den där satans dollarkursen jävlas med och motarbetar mig).

Inom kort kommer jag förhoppningsvis återkomma med full kraft.

Och den som gillar listor kommer att få ståfräs av att läsa mina årssummeringar av film- och musik-2008. Från och med slutet av december blir den här bloggen också min resedagbok, med text och bilder från San Francisco och sedan Seattle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0