Drömprinsen

Helgprojekt:

1. Äntligen bli frisk. Seriöst, jag har varit krasslig i en och en halv vecka nu. Det är FAN INTE KUL att få ostoppbara hostattacker på t-banan och känna sig som en smittande bov på arbetsplatsen. Enough is enough.

2. Kolla klart på Sopranos. I skrivande stund har jag bara fyra avsnitt kvar tills jag slipper skämmas över den vita fläcken på min kulturkarta (pinsamt, jag vet!).

3. Gå på Nan Goldin-utställningen på Kulturhuset. Bör vara bra grejer med tanke den fotoskatt som finnas att ösa ur.

Bubblare
Köpa typ kläder och musik för de rykande heta lönepengarna, träffa någon kompis som inte skräms av min dödshosta (Micke verkar orädd) och fortsätta spela Zelda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0