Epilog

Efter en handfull bilreserelaterade inlägg är tanken att jag nu ska återuppta det gamla hederliga bloggandet om ditten och datten.

Eftersom jag ännu inte har köpt någon ny dator har jag också varit rätt begränsad i mitt www-ande, men förhoppningsvis slår jag inom kort till med ett it-köp modell mindre. Då kommer jag också kunna rapportera mer frekvent från de sista vårsköna veckorna i USA. För tänk, snart är jag ju hemma i Sverige igen (flyget hem går den 7 maj), så det gäller att maxa och pressa ut det mesta ur vistelsen utomlands.

Det känns självklart väldigt märkligt att flyga tillbaka till Stockholm så snart. På sätt och vis ska det bli väldigt roligt att mötas av våren, och kort därpå sommaren, med allt vad det innebär. Samtidigt innebär det att jag kommer att vara ifrån min lilla K i två och en halv månader samt att mitt USA-äventyr avslutas för denna gång. Så nog är det rätt vemodigt trots allt.

Här är en kort att göra-lista med huvudhållpunkterna i april och början av maj.

14/4 - Kanske gå på The Presets-spelning.

18/4 - Mycket viktig dag! Den här lördagen ska jag nämligen tatuera in en flamingo på min högra överarm.

25/4 - Gå på fotbollsmatch och se Ljungberg och hans Seattle Sounders spela mot San José Earthquakes.

1/5 - San Francisco nästa! Hänga med och bo hos min gamle Vivo-kompis William som har klättrat på karriärsstegen och numera jobbar i SF.

7/5 - Flyg hem till Sverige.

8/5 - Arlanda revisited.

Dessutom: kanske gå och kolla på Seattle Mariners i baseballigan samt (garanterat) kolla på en massa tv-serier på datorn (säsong tre av 30 Rock, John Adams, ta igen de missade avsnitten av säsong två av Breaking Bad samt eventuellt också klämma in Dollhouse och The Shield).

Kommentarer
Postat av: micke

en månad kvar!

fan vad bra s2 av breaking bad är, helt sjukt spännande...



FETT NICE

2009-04-08 @ 12:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0