Japanskt kalas i Alaska

Efter att ha tillbringat lördagen inomhus, framför datorn (mestadels plugg, sedan Mad Men), fick jag så äntligen frisk luft i lungorna på söndagen. Min nya kompis Takahiro hade kalas i närliggande Broadview, några kvarter norr om Fremont. När jag klev av bussen trodde jag för en stund att jag hade hamnat i Alaska. Från kullen, tvärs över vattnet, reste sig höga berg. Jag var sjukt impad.

Senare på kvällen, efter en vända vid universitetet, gick jag på bio och såg Waltz with Bashir, en fantastiskt omskakande och vacker film. Rekommenderas varmt, samtidigt som jag knappast kan tänka mig att se om den inom en snar framtid. Smärtsamt är bara förnamnet.


En storslagen syn mötte mig när jag steg av bussen i Broadview.




Läsk åt folket.




Värden överraskade med köttbullar (med mig i åtanke!).




Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga berg!

2009-02-09 @ 22:29:44
URL: http://angelyouth.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag vet! Jag var helt mallos!

2009-02-09 @ 23:12:41
URL: http://metaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0