Helger borde alltid vara tre dagar långa

Åh, så härligt med en tre dagar lång helg! Flitigt pluggande har varvats med utflykter till stadsdelarna Capitol Hill och Ballard, skypande med familjen, lite alla hjärtans dag-häng samt öldrickande med mina medboende.

LÖRDAG


Den högra pannkakan ska föreställa ett hjärta och är en alla hjärtans dag-
specialare till Kajsa.




Under min stadsvandring gick jag förbi Swedish Medical Center (som tycks
vara ett vanligt amerikanskt sjukhus).


Restaurangbesök i Fremont.

MÅNDAG



Helgdag, måndag och vårsol kan vara den ultimata kombon.




Ett mystiskt konstverk...


...som inte tycks uppskattas av alla.


Allas vår Freddie tas emot med öppna armar.


Varför komplicera saker och ting? Ibland kan ett Whopper Meal på BK sitta
riktigt fint.


Nästan hemma efter långpromenaden!

Kommentarer
Postat av: michelle

de där pannkakorna vill jag ha när du kommer hem. jag behöver ingen hjärtformad, det går bra med en rund med glad mun på.







2009-02-20 @ 15:10:36
Postat av: Martin

JA, vi styr upp en pannkaksträff så fort jag kommer hem! Sen dricker vi eldvatten och gör Stockholm.

2009-02-21 @ 10:28:19
URL: http://metaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAA! ZUBROWKAN! jag har förresten glömt att berätta om en kvinna jag träffade i amsterdam. hon kallade sig zubrowka (www.myspace.com/djzubrowka du måste kolla!).

träffade henne på amsterdams enda flatbar. dock ej flata. bara trans.

2009-02-21 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0