Good Day Sunshine

Söndag.

Solen fortsatte att sprida glädje och frid över såväl Seattle som mitt sinnliga tillstånd. Älska livet just nu.

Jag och mitt sällskap tog en promenad i våra hemmakvarter, Fremont och intilliggande Wallingford.


Under Aurora Bridge finns ett stort cementtroll, Fremont Troll, sedan 1990.


Ett annat freak of nature under samma bro.


Vidare gick jag och Kajsa till Gas Works Park. Kolla, ett gammalt rostigt
industribygge i en park liksom!


Nästan som en turisttur i Polen.


Ett solur hjälpte oss att hålla koll på tiden.




Lake Union och Downtown tvärs över vattnet (Space Needle längst till
höger).


Som ett Beatles-vinylomslag, haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin industri, och jättefina ni!

2009-01-19 @ 14:33:36
URL: http://angelyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0