Att stanna upp

Vänner! Sedan jag kom tillbaka från USA har jag inte haft glöden att dela med mig av mina vardagsfunderingar. Mitt liv består återigen av jobb, och det finns sällan fritidsbilder som känns värda att dela med sig av. Film-, tv- och musiktips kan man hitta i stort sett överallt. Därför tar jag en liten bloggpaus. Jag lovar att meddela dem som kan tänkas vara intresserade av en eventuell fortsättning någon gång i framtiden, när det väl blir dags. Må väl! Jag önsker er alla en glad midsommar.

/Martin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för vad du skrivit hittills. Vi har läst ofta och med stort intresse. Du skriver bra.

Hälsningar

Anders och Bitte

2009-06-25 @ 23:15:43
Postat av: Froken L

Trakigt!!!

2009-06-26 @ 05:30:53
URL: http://www.theswedebeat.com
Postat av: Martin

Tack, det var roligt att höra!

2009-06-27 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0