Gott och blandat

Jag är nu alltså tillbaka i Sverige. Både roligt och trist, om jag får uttrycka mig så krasst (och frankt).

För tillfället bor jag hemma hos min far och hans fru, tillsammans med halvårige kid brothern Filip, i Hallonbergen. Om en och halv vecka går familjens flyttlass till Värmdö. Jag följer med och stannar ute på landsbygden sommaren ut, för att återhämta mig ekonomiskt efter vårens skadliga dollardebacle.

Ja just det, jag har helt glömt bort att uppdatera mina bloggläsare om senaste nytt på tatueringsfronten. För drygt tre veckor sedan, då jag alltså alltjämt hängde i Seattle, fick jag en vacker flamingo, i den rosa färgens alla nyanser, intatuerad på min högra överarm. Fem timmar, allt som allt, tog det att bränna fast fågeln på huden. Det var kämpigt, men SÅ värt besväret.


Dagen efter.

----------

Ciaras nya skiva, Fantasy Ride, rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0