En bris från det förflutna

Jag tänker mig att man måste våga ta risker för att känna att man lever. Nu gör jag visst det, som bara den. Here we go.

För en himlans massa tid sedan hittade jag min läskiga grannes hemsida (om inte rökningen tar död på henne kommer sannolikt någon av hennes alkiskriminella vänner göra det förr eller senare, fast det är bara en parantes i sammanhanget).

Hur som helst, här är den i all sin prakt. Jag kunde faktiskt inte i min vildaste fantasi föreställa mig att den här sajtlayouten fortfarande existerade. Trodde väl i all min naivitet att något slags internationellt internetorgan, typ redan 1995, satte upp en minimistandard för hur ful utformningen på www-innehåll får vara.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fantastiskt!

Denna bit, speciellt: "Jobbar numera hemifrån med att designa egna och andras hemsidor (givetvis mot betalning), vilken den här är en av många av mina egna. Har också gjort en del hemsidor åt företag, föreningar och stiftelser och det känns både roligt och inspirerande."



Och hennes avsnitt där hon säger samma sak igen, fast på engelska, är nästan än bättre. Att hon använt sig av typ Google Translator är uppenbart:



"Is working now days from my home by designing my own and others homepages (of course for a miner fee) which this is one of many of my own. Has also done some homepages to companies, unions and foundations and it feels both fun and inspirational."



Senast hon uppdaterade hemsidan var 31 juli 2008. Hon måste vara stolt över sin kreation.

2008-08-24 @ 11:11:36
URL: http://denfemtebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0