Förändringens vindar

Nu är flytten till Värmdö avklarad, och därmed bor jag för första gången under hela min livstid i ett hus (bortsett då från Seattlesejouren). Området är mycket fint, det är nära till vattnet och stillsamheten är nästintill total.

Planen är att bo ihop med pappa, hans fru och lillebror Filip över sommaren. Sedan, med start den 1 september, får jag hyra Michelles fina etta vid Telefonplan i tre månader. Runt årsskiftet hoppas jag att ett nytt, mer permanent, boende kan vara fixat för min del.

Tyvärr har jag ännu inte internet, hemtelefonen kopplades in i går och i dag inköptes äntligen mobilladdare till min lila Ericsson-kompis. I detta nu sitter jag faktiskt i bibblan i Kulturhuset och surfar trådlöst. Men snart ska det minsann bli bättre tider på tillgänglighetsfronten.

Vi ses på www inom kort eller på någon jävla vimmelfest på stan. Hej.

Kommentarer
Postat av: K

ett svärord! jag är chockad.

2009-05-24 @ 01:08:20
Postat av: Martin

Jag vet, jag är själv chockad!

2009-05-24 @ 17:36:59
URL: http://metaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0